Foloseste codul: EXTRA20 la finalizarea comenzii, pentru a obtine - 20% discount la toate produsele noastre!

Cartea "MERCHANDISING. CONCEPTE, PRINCIPII, REGULI DE BAZA, STANDARDE" scrisa de VALENTIN NITA, DANIEALA CORODEANU

  • ISBN/COD:973-702-184-5
  • Editura: TEHNOPRESS
  • An apariție: 2005
  • Limba: romana
  • Nr. Pagini: 170
  • Tip copertă: Necartonată (Paperback)
  • Dimensiuni carte:17.0 x24.0 x0.6
Distribuie
  • Disponibilitate:Stoc epuizat

Aceasta carte "MERCHANDISING. CONCEPTE, PRINCIPII, REGULI DE BAZA, STANDARDE" scrisa de autorul(i) VALENTIN NITA, DANIEALA CORODEANU a fost publicata de editura TEHNOPRESS in anul 2005. Cartea este scrisa in limba romana si are 170 de pagini cu coperta tip Necartonată (Paperback). Cartea are urmatoarele dimensiuni 17.0 cm x 24.0 cm x 0.6 cm (Lungime x Latime x Inaltime)

Spune-ţi opinia

Autentifică-te sau Înregistrează un cont nou pentru a putea scie o opinie

ALTE CĂRȚI DIN CATEGORIA ECONOMIE

Etichete: MERCHANDISING. CONCEPTE, PRINCIPII, REGULI DE BAZA, STANDARDE, VALENTIN NITA, DANIEALA CORODEANU