Cartea "MANUAL DE MARKETING STRATEGIC SI OPERATIONAL" scrisa de P. AMEREIN, D. BARCZYK, R. EVRARD, F. ROHARD, B. SIBAUD, P. WEBER
- ISBN/COD:973-20-0625-0
- Editura:TEORA
- An apariție:2002
- Limba:romana
- Nr. Pagini:330
- Tip copertă:Cartonată (Hardcover)
- Dimensiuni carte:17.0 x24.0 x1.5
- Disponibilitate:Stoc epuizat
Aceasta carte "MANUAL DE MARKETING STRATEGIC SI OPERATIONAL" scrisa de autorul(i) P. AMEREIN, D. BARCZYK, R. EVRARD, F. ROHARD, B. SIBAUD, P. WEBER a fost publicata de editura TEORA in anul 2002. Cartea este scrisa in limba romana si are 330 de pagini cu coperta tip Cartonată (Hardcover). Cartea are urmatoarele dimensiuni 17.0 cm x 24.0 cm x 1.5 cm (Lungime x Latime x Inaltime)
ALTE CĂRȚI DIN CATEGORIA ECONOMIE
333 DE REGULI SI TEHNICI PENTRU A CUCERI PIATA COLECTIV
Pret de la:7,99lei
POLITICA MARII BRITANII FATA DE ROMANIA 1938-1940 DAVID BRITTON FUNDERBURK
Pret de la:3,99lei
TEORII SI POLITICI PENTRU ROMANIA VOL.1-2 COLECTIV
Pret de la:49,00lei
FILOZOFIA STIINTEI ECONOMICE DANIEL M. HAUSMAN
Pret:17,99lei
Etichete: MANUAL DE MARKETING STRATEGIC SI OPERATIONAL, P. AMEREIN, D. BARCZYK, R. EVRARD, F. ROHARD, B. SIBAUD, P. WEBE