Cartea "GUERRILLA ADVERTISING. ARME SI TACTICI NECONVENTIONALE DE PBTINERE A PROFITURILOR MARE CU INVESTITII MICI IN PUBLICITATE" scrisa de JAY CONRAD LEVINSON

  • ISBN/COD:973-99937-7-X
  • Editura:BUSINESSTECH INTERNATIONAL
  • An apariție:2002
  • Limba:romana
  • Nr. Pagini:352
  • Tip copertă:Necartonată (Paperback)
  • Dimensiuni carte:17.0 x24.0 x1.0
Distribuie
  • Disponibilitate:Stoc epuizat

Aceasta carte "GUERRILLA ADVERTISING. ARME SI TACTICI NECONVENTIONALE DE PBTINERE A PROFITURILOR MARE CU INVESTITII MICI IN PUBLICITATE" scrisa de autorul(i) JAY CONRAD LEVINSON a fost publicata de editura BUSINESSTECH INTERNATIONAL in anul 2002. Cartea este scrisa in limba romana si are 352 de pagini cu coperta tip Necartonată (Paperback). Cartea are urmatoarele dimensiuni 17.0 cm x 24.0 cm x 1.0 cm (Lungime x Latime x Inaltime)

Spune-ţi opinia

Autentifică-te sau Înregistrează un cont nou pentru a putea scie o opinie

ALTE CĂRȚI DIN CATEGORIA ECONOMIE

ALTE CĂRȚI SCRISE DE JAY CONRAD LEVINSON

Etichete: GUERRILLA ADVERTISING. ARME SI TACTICI NECONVENTIONALE DE PBTINERE A PROFITURILOR MARE CU INVESTITII MICI IN PUBLICITATE, JAY CONRAD LEVINSON