Cartea "ELEMENTE DE MARKETING INTERNATIONAL" scrisa de JEFFREY EDMUND CURRY
- ISBN/COD:973-20-0078-3
- Editura:TEORA
- An apariție:2001
- Limba:romana
- Nr. Pagini:198
- Tip copertă:Cartonată (Hardcover)
- Dimensiuni carte:16.0 x23.0 x1.5
- Disponibilitate:Stoc epuizat
Aceasta carte "ELEMENTE DE MARKETING INTERNATIONAL" scrisa de autorul(i) JEFFREY EDMUND CURRY a fost publicata de editura TEORA in anul 2001. Cartea este scrisa in limba romana si are 198 de pagini cu coperta tip Cartonată (Hardcover). Cartea are urmatoarele dimensiuni 16.0 cm x 23.0 cm x 1.5 cm (Lungime x Latime x Inaltime)
ALTE CĂRȚI DIN CATEGORIA ECONOMIE
333 DE REGULI SI TEHNICI PENTRU A CUCERI PIATA COLECTIV
Pret de la:7,99lei
POLITICA MARII BRITANII FATA DE ROMANIA 1938-1940 DAVID BRITTON FUNDERBURK
Pret de la:3,99lei
TEORII SI POLITICI PENTRU ROMANIA VOL.1-2 COLECTIV
Pret de la:49,00lei
FILOZOFIA STIINTEI ECONOMICE DANIEL M. HAUSMAN
Pret:17,99lei
Etichete: ELEMENTE DE MARKETING INTERNATIONAL, JEFFREY EDMUND CURRY