Black Friday 2024: Foloseste codul: BLACKFRIDAY20 la finalizarea comenzii, pentru a obtine - 20% discount la toate produsele noastre!
Cartea "ELEMENTE DE MARKETING INTERNATIONAL" scrisa de ALEXANDRU ZAMFIR, DAN FLORU
- ISBN/COD:2ASIAA
- Editura:ACADEMIEI ROMANE
- An apariție:1974
- Limba:romana
- Nr. Pagini:306
- Tip copertă:Necartonată (Paperback)
- Dimensiuni carte:14.0 x21.0 x2.0
- Disponibilitate:Stoc epuizat
Aceasta carte "ELEMENTE DE MARKETING INTERNATIONAL" scrisa de autorul(i) ALEXANDRU ZAMFIR, DAN FLORU a fost publicata de editura ACADEMIEI ROMANE in anul 1974. Cartea este scrisa in limba romana si are 306 de pagini cu coperta tip Necartonată (Paperback). Cartea are urmatoarele dimensiuni 14.0 cm x 21.0 cm x 2.0 cm (Lungime x Latime x Inaltime)
ALTE CĂRȚI DIN CATEGORIA ECONOMIE
Etichete: ELEMENTE DE MARKETING INTERNATIONAL, ALEXANDRU ZAMFIR, DAN FLORU