Black Friday 2024: Foloseste codul: BLACKFRIDAY20 la finalizarea comenzii, pentru a obtine - 20% discount la toate produsele noastre!

Cartea "ELEMENTE DE MARKETING INTERNATIONAL" scrisa de ALEXANDRU ZAMFIR, DAN FLORU

ELEMENTE DE MARKETING INTERNATIONAL
  • ISBN/COD:2ASIAA
  • Editura:ACADEMIEI ROMANE
  • An apariție:1974
  • Limba:romana
  • Nr. Pagini:306
  • Tip copertă:Necartonată (Paperback)
  • Dimensiuni carte:14.0 x21.0 x2.0
Distribuie
  • Disponibilitate:Stoc epuizat

Aceasta carte "ELEMENTE DE MARKETING INTERNATIONAL" scrisa de autorul(i) ALEXANDRU ZAMFIR, DAN FLORU a fost publicata de editura ACADEMIEI ROMANE in anul 1974. Cartea este scrisa in limba romana si are 306 de pagini cu coperta tip Necartonată (Paperback). Cartea are urmatoarele dimensiuni 14.0 cm x 21.0 cm x 2.0 cm (Lungime x Latime x Inaltime)

Spune-ţi opinia

Autentifică-te sau Înregistrează un cont nou pentru a putea scie o opinie

ALTE CĂRȚI DIN CATEGORIA ECONOMIE

Etichete: ELEMENTE DE MARKETING INTERNATIONAL, ALEXANDRU ZAMFIR, DAN FLORU