Cartea "CELE 22 DE LEGI IMUABILE ALE MARKETINGULUI" scrisa de AL RIES, JACK TROUT

CELE 22 DE LEGI IMUABILE ALE MARKETINGULUI
  • ISBN/COD:973-86481-2-2
  • Editura:CURIER MARKETING
  • An apariție:2004
  • Colecția:BRANDBUILDERS
  • Limba:romana
  • Nr. Pagini:220
  • Tip copertă:Necartonată (Paperback)
  • Dimensiuni carte:14.0 x20.0 x1.0
Distribuie
  • Disponibilitate:Stoc epuizat

Aceasta carte "CELE 22 DE LEGI IMUABILE ALE MARKETINGULUI" scrisa de autorul(i) AL RIES, JACK TROUT a fost publicata de editura CURIER MARKETING in anul 2004. Cartea este scrisa in limba romana si are 220 de pagini cu coperta tip Necartonată (Paperback). Cartea are urmatoarele dimensiuni 14.0 cm x 20.0 cm x 1.0 cm (Lungime x Latime x Inaltime)

Spune-ţi opinia

Autentifică-te sau Înregistrează un cont nou pentru a putea scie o opinie

ALTE CĂRȚI DIN CATEGORIA ECONOMIE

ALTE CĂRȚI SCRISE DE AL RIES, JACK TROUT

Etichete: CELE 22 DE LEGI IMUABILE ALE MARKETINGULUI, AL RIES, JACK TROUT