Cartea "CELE 22 DE LEGI IMUABILE ALE BRANDINGULUI" scrisa de AL RIES LAURA RIES

CELE 22 DE LEGI IMUABILE ALE BRANDINGULUI
  • ISBN/COD:973-86481-0-6
  • Editura:CURIER MARKETING
  • An apariție:2003
  • Limba:romana
  • Nr. Pagini:199
  • Tip copertă:Necartonată (Paperback)
  • Dimensiuni carte:13.0 x20.0 x1.5
Distribuie
  • Disponibilitate:Stoc epuizat

Aceasta carte "CELE 22 DE LEGI IMUABILE ALE BRANDINGULUI" scrisa de autorul(i) AL RIES LAURA RIES a fost publicata de editura CURIER MARKETING in anul 2003. Cartea este scrisa in limba romana si are 199 de pagini cu coperta tip Necartonată (Paperback). Cartea are urmatoarele dimensiuni 13.0 cm x 20.0 cm x 1.5 cm (Lungime x Latime x Inaltime)

Spune-ţi opinia

Autentifică-te sau Înregistrează un cont nou pentru a putea scie o opinie

ALTE CĂRȚI DIN CATEGORIA ECONOMIE

Etichete: CELE 22 DE LEGI IMUABILE ALE BRANDINGULUI, AL RIES LAURA RIES