Cartea "150 DE EXPERIMENTE PENTRU A INTELEGE MANIPULAREA MEDIATICA. PSIHOLOGIA CONSUMATORULUI DE MASS-MEDIA" scrisa de SEBASTIEN BOHLER
- ISBN/COD:978-973-46-1327-4
- Editura:POLIROM
- An apariție:2009
- Colecția:PRACTIC
- Limba:romana
- Nr. Pagini:248
- Tip copertă:Necartonată (Paperback)
- Dimensiuni carte:13.0 x19.0 x1.5
-
49,00lei
- Disponibilitate:În Stoc
- Comenzi telefonice: 0762700800
- L-V: 8.00-16.00
Livrare in 24-72 ore | - 16.99 lei prin Curier rapid(Plata cu cardul) |
- GRATUIT peste 249 lei |
Optiuni valabile
Aceasta carte "150 DE EXPERIMENTE PENTRU A INTELEGE MANIPULAREA MEDIATICA. PSIHOLOGIA CONSUMATORULUI DE MASS-MEDIA" scrisa de autorul(i) SEBASTIEN BOHLER a fost publicata de editura POLIROM in anul 2009. Cartea este scrisa in limba romana si are 248 de pagini cu coperta tip Necartonată (Paperback). Cartea are urmatoarele dimensiuni 13.0 cm x 19.0 cm x 1.5 cm (Lungime x Latime x Inaltime)
Anticariat Ursu din Iasi va ofera cartea 150 DE EXPERIMENTE PENTRU A INTELEGE MANIPULAREA MEDIATICA. PSIHOLOGIA CONSUMATORULUI DE MASS-MEDIA - SEBASTIEN BOHLER la un pret avantajos. Comanda acum pentru a primi coletul rapid prin Sameday courier.
150 DE EXPERIMENTE PENTRU A INTELEGE MANIPULAREA MEDIATICA. PSIHOLOGIA CONSUMATORULUI DE MASS-MEDIA - SEBASTIEN BOHLER face parte din oferta anticariatului nostru, cu livrare imediata din stoc.
La Anticariat Ursu gasiti peste 20.000 de carti, viniluri si antichitati din toate domeniile la cele mai atractive preturi.
ALTE CĂRȚI DIN CATEGORIA PSIHOLOGIE
Etichete: 150 DE EXPERIMENTE PENTRU A INTELEGE MANIPULAREA MEDIATICA. PSIHOLOGIA CONSUMATORULUI DE MASS-MEDIA, SEBASTIEN BOHLER